czwartek, 6 grudnia 2012

3. Małe prace

Dotarł do mnie wzór na pierwszy SAL-owy obrazek, ale tylko zajrzałam jakie kolory potrzebne. Czekam na luźny wieczór żeby na spokojnie się za niego zabrać.
W międzyczasie wykańczam stare prace, które leżały na dnie szuflady. Na pierwszy ogień poszedł... wielkanocny zajączek, który w zeszłe święta miał mi umilać czas i tak jakoś wyszło, że wyhaftowałam, ale brakowało backstitchy. 
Teraz już gotowy, jeszcze przed praniem i prasowaniem.

Następna jest kartka z kalendarza, chciałam wyszyć co miesiąc jedną ale zabrakło czasu.

No i na koniec najbardziej aktualna praca - bombka. Robiona na zamówienie, na aukcje charytatywną. Niestety, mam tylko zdjęcie w trakcie pracy, bo pojechała z samego rana a kończona była w nocy ;)

Teraz pora wykańczać prezenty świąteczne...;)  

3 komentarze:

  1. Super prace! Ja prowadzę 2 blogi, jeden o charakterze robótkowym a drugi konkretnie o koralikowych przygodach ;) Będę Cię odwiedzać bo ciekawie się zapowiada ;)
    Jeśli chcesz to możesz zajrzeć też do mnie:
    truskawki27.blogspot.com
    inaa232.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń