poniedziałek, 19 stycznia 2015

26. Serduszkowe wyzwanie.

Postanowiłam zapisać się na serduszkowe wyzwanie, które organizuje Land of Laces (baner z boku). Od razu też zrobiłam pierwsze serduszko



Od razu rzuca mi się w oczy błąd w końcówce, nie miałam pomysłu, jak to połączyć i wyszło kiepsko... Nauczka na przyszłość. Spodobało mi się supłanie serduszek, więc z rozpędu zrobiłam następne

 

Wzór znalazłam na Pintereście (mojej ostatniej miłości ;)). Mam nadzieję, ze do walentynek powstanie ich jeszcze więcej, wzory już wybrane, a tu jeszcze serwetka kusi...

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że zaraziłam serduszkami :-) Te następne (jak powstaną) też możesz zgłaszać. Bardzo mi będzie miło. I oczywiście nie muszą być tylko frywolitkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszłam zameldować, że zrobiłam coś szalonego - zmieniłam adres bloga! Przeniosłam się również z wyzwaniem serduszkowym - jego nowy adres jest tutaj:
      http://landoflaces.blogspot.com/2015/01/serduszkowe-wyzwanie-juz-na-nowym.html
      Przepraszam za zamieszanie z banerkami, linkami itp, ale nie chciałam czekać z przenosinami do połowy lutego.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Tego z banerka jeszcze nie próbowałam, ale to drugie, które wysupłałaś już kiedyś "zaliczyłam" ale moje nie było takie równiutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grubsze nici wzięłam, chyba dlatego równe wyszło ;)

      Usuń
  3. tak,to drugie zdecydowanie fajniejsze:))))

    OdpowiedzUsuń